איך צלם מקצועי יכול למנף את העסק שלכם?

רונן פנחסוב

על צילום וצמיחה עסקית

בעידן של היום, עסקים קמים ונופלים על בסיס החזות הוויזואלית שלהם.

אנחנו יכולים להיות עסק בתחום המזון, ואנחנו יכולים גם להיות משרד ראיית חשבון – מה שבטוח הוא, שאם הנראות שלנו תנעם לעיניהם של הלקוחות המתעניינים, הרי שהסבירות שהם ירצו לקבל מאתנו שירות תגדל.

על העידן האינטרנטי

בעוד שבעבר היינו עורכים השוואות בין ימים עברו לכיום, הרי שאין אדם אחד שלא יזדהה עם הקביעה הבאה – הלקוחות שלנו נמצאים בעיקר באינטרנט.

הם יכולים לחפש אותנו במנועי החיפוש, והם יכולים גם למצוא ואתנו מבלי שהתכוונו לכך אפילו, וכל זאת דרך הרשתות החברתיות.

לשיווק דיגיטלי יש השפעה ניכרת על המכירה.

פרט מעניין: הגולשים הם עם חסר סבלנות. ממש כך. הם יכולים להיכנס אל האתר, הם יכולים לראות מודעה בפייסבוק, ואם לא נלכוד את תשומת לבם בתוך שבריר שנייה, הרי שהם פשוט ימשיכו בדרכם.

בדיוק לשם כך, אני נוהג להמליץ לכל לקוחותיי ולכל מכריי שמתייעצים עמי על שכירת שירותיו של צלם מקצועי.

צילומי אווירה

לא משנה איזה עסק אתם, אם יש לכם אתר, הרי שמומלץ לשכור צלם שיכתיב את הטון באמצעות צילומי אווירה.

מדובר בתחום ובו פועלים כדי לשדר את האווירה של המשרד על הצופה. אתם וודאי מכירים צילומי אווירה רבים מאתריהם של משרדי הייטק שונים.

לצילומים הללו יש השפעה ניכרת על האופן שבו לקוחות פוטנציאליים שונים תופסים את העסק. זוהי יכולה להיות סביבה דינמית צעירה ושמחה, וזו יכולה להיות סביבה רצינית מאוד, כזו שתתאים למשרד עורכי דין.

סרטוני תדמית

במקום מסוים זה משיק לצילומי אווירה, אך סרטוני תדמית הם הרבה מעבר לכך.

זה יכול להיות יום צילומים, ואלה יכולים להיות ימים ממושכים של צילומים ועריכה, במהלכם יוצרים סרטון שמייצג את העסק, את האנשים שעומדים מאחוריו, את הלקוחות שנהנים מן השירות וכן את כל המסרים השיווקיים הנדרשים.

ניתן לערוך סרטון תיעודי של העסק, וניתן גם לערוך סרטון שיווקיים שמציגים את ההווי של המקום.

כך למשל, צילום אווירי של אירוע גיבוש עובדים, יכול בהחלט להכתיב את הטון ולהראות כי מדובר בחברה שמשקיעה הון בעובדיה. אם היא חברה שמשקיעה בעובדיה, הרי שברור שהדבר גם משפיע על השירות שלה.

לסיכום

בדיוק כמו אדם עם מראה שמוצא חן בעינינו, ילכוד אותנו באופן מידי ויוריד מאתנו מגננות רבות, כך עסק שמציג את עצמו בדרך שתמצא חן בעיני הצופים, יסיר מגננות לרבות כאלו שלא בטוחים אם לקבל מכם שירות.

אל תמעיטו בערך הרב שצילום מקצועי יוכל להקנות לעסק שלכם.