ייעוץ עסקי ליזמים

רונן פנחסוב

יועץ עסקי להקמת עסק

אני מוכרח קודם כל להגיד לכם כל הכבוד.

ההחלטה לפנות ליועץ לפני שמקימים עסק היא לא דבר מה מובן מאליו. רבים מן הלקוחות שפונים אלי, הם למעשה בעלי עסקים קיימים שנואשו מן הדרך שבה בחרו, וכמעט סגרו את העסק שלהם!

האמת זה באמת חייב להיות כך? וודאי שלא. אני תמיד טוען שאין אדם ש"לא הולך לו", יש אדם ש"לא הלך בדרך הנכונה".

בהחלטתכם לפנות אלי לקבלת ייעוץ עסקי להקמת עסק (ובכל קולגה אחר מהתחום שלי), אתם למעשה נוהגים באחריות. השקעה בידע ובכלים מעשיים לקראת הקמת עסק וניהולו, היא חלק בלתי נפרד מההוצאות הראשוניות. היו סמוכים ובטוחים שהשקעה שכזו תכפיל ותשלש את עצמה בהמשך.

אמרו לי מי אתם, אגיד לכם מה העסק שלכם

לפני שבכלל אשמע על העסק שלכם, אני קודם כל מתעניין ורוצה לדעת מי אתם. מי האדם שעומד שם מאחורי קו הטלפון ורוצה להצליח בגדול.

יש לי כאן כמה מטרות: האחת היא להבין אם יש לי עם מה לשחק. האם יש כאן אדם שבאמת ובתמים מחזיק בנכונות ובמוטיבציה כדי להצליח בענק? או שאולי יש כאן משהו בסיסי יותר שצריך לעבוד עליו לפני?

השנייה, היא להבין לאן נרצה להגיע, מי הקהל שאליו אנחנו מכוונים? יש בעלי עסקים שרוצים להצליח בקטן ואל תטעו – גם עסק קטן שמצליח יכול ואכן מניב הכנסות מאוד מאוד מכובדות. אך מנגד יש בעלי עסקים שמבחינתם מה שקיים הוא רק ההתחלה, גרגר קטן של חול מתוך מסלול ארוך וממושך.

חקר שוק ומתחרים

האם יש קהל לעסק שאתם רוצים ליזום? ואם כן, האם הקהל הזה יהיה נכון לעזוב את מה שהוא מכיר ולבחור בכם? חשבו על זה כך – אתם אף פעם לא אובייקטיביים, ובגלל זה חשוב שנערוך חקר שוק מקיף שיסביר מי הם הקהלים ומה הם המאפיינים שלהם, ושנכיר היטב את המתחרים שלנו.

איפה נקודות החולשה שלהם? מה אנחנו יכולים להציע שהם עוד לא השכילו להוסיף לסל המוצרים / השירות שלהם?

האם יש לנו את הסבלנות והנכונות לבנות את העסק טיפין טיפין? או שמא אנחנו רוצים לטרוף את כל העולם בבת אחת, מה שסביר שלא יקרה?

עלינו לגשת לבניית העסק עם שתי רגליים על הקרקע, לא פחות ולא יותר!

יועץ שילווה אתכם

מהשלב הזה, אתם עוברים לידיהם המסורות של היועצים העסקיים שלהם.

לאורך השנים גיבשתי צוות מסור ומקצועי שיודע לספק מענה מקיף וכולל לכל עסק בכל היקף.

אני תמיד לוקח את השלב הראשון, כי אני בעצמי בוחר מי יהיה היועץ שילווה אתכם. מכאן והלאה, אתם יוצאים לתקופה ארוכה שבה כל צעד שתעשו, יהנה מליווי של יועצ/ת שיספקו לכם תובנות חדשות, ינחו אתכם, יהיו נוכחים בעסק שלכם, יפגשו אתכם באופן שבועי, ויהיו זמינים לכל שאלה ותהייה.

צרו איתי קשר עוד היום, ואחרי שיחה קלילה ומהנה, נחליט אם יוצאים לדרך משותפת חדשה.