ייעוץ לעסקים קיימים

רונן פנחסוב

יועץ עסקי לעסק קיים

הצעד הראשון והחשוב ביותר של כל בעלי עסקים ומנהלים, הוא להבין שיש בעיה מסוימת. גם אם לא עליתם על שורש הבעיה, גם אם עוד טרם הבנתם את משמעותה, הרי שאתם בדרך הנכונה.

ההכרה בבעיה, היא אולי אחד מן האתגרים הגדולים ביותר עבור כל אדם, אך מאותו רגע שמגלים אותה, מתחילים לראות דברים אחרת, מגלים פתיחות גבוהה יותר, ונכונים הרבה יותר לקראת קבלת ייעוץ חיצוני.

להכיר אתכם

כשאני אומר להכיר אתכם, הכוונה היא להבין מי אתם ומה העסק שלכם.

הרבה פעמים, האופן שבו העסק מתנהל, המטרות שאליו הוא שואף, משקפות הרבה על נפש האדם / או שכאן נכון יהיה לומר יזם.

באם את או אתה, יזמתם עסק, בניתם אותו במו ידיכם, אך משהו מרגיש לא נכון, אזי הצעד החשוב ביותר עבורי הוא להבין בדיוק מהי אותה המערכת, מה הן השאיפות, מה קיים כרגע, והיכן לדעתכם קיימת הבעיה.

למה אני אומר לדעתכם? כיוון שלפעמים אנחנו מאבחנים את הסימפטום, אך איננו עולים על המקור האמיתי לתחלואה.

גלו פתיחות מחשבתית

לי באופן אישי קל לדרוש את זה, אך לכם, ואני מבטיח לכם זאת, יהיה קשה לקיים.

האם באמת תוכלו לשנות הרגלים שאותם אתם תופסים כחלק הארי של העסק שלכם? האם באמת תוכלו לשחרר את הידיים מן המושכות? אני בספק.

אין מדובר בדרך פשוטה, אך אני תמיד מחזיק בדעה שמה שפשוט וקל, הוא כנראה לא נכון.

שלא תטעו – לפעמים הפתרון נמצא ממש מעבר לפינה, אך איפשהו בשלב של היישום זהו תמיד אתגר ומשימה קשה.

יועץ שילווה אתכם

כלל ברזל עבורי הוא ללוות את העסקים בשלבים הראשונים, אך מפאת זמן אני מחויב לציין כי המשך הטיפול עובר לידיהם המסורות של הצוותים שלי.

אל דאגה – כל אחד ואחת נבחרו ונבחנו בקפידה. היום אני כבר מרגיש סמוך ובטוח לציין שאספתי סביבי יועצים עסקיים מן השורה הראשונה, לכל אחד יש רעל בעיניים, ולכולם ניסיון עתיר שנים שמאפשר להם להניע תהליכים, ולגרום לעסקים לחזור למסלול הנכון.