כיצד יועץ שיווקי יכול לסייע לכם?

רונן פנחסוב

כיצד יועץ שיווקי יכול לסייע לכם?

פעמים רבות אני מוצא את עצמי בתפר שבין יועץ עסקי לבין יועץ שיווקי. אגיד את האמת לאמיתה – בייעוץ שיווקי הידע שלי הוא מועט ובסיסי. בייעוץ עסקי הרי שמטרת מקצועי היא להנחות את לקוחותיי כיצד לייעל את עסקיהם, להגדיל רווחים ולזהות את הגורמים אשר מונעים את מקסום ההכנסות.

לכן, לצד עבודתי השוטפת שכוללת בעיקר מספרים ונתונים, אני נעזר ביועצים שיווקיים שעוזרים לעסקים לבסס את הנוכחות שלהם בדיגיטל, ומשם להגיע לקהלים חדשים שנכונים לקבל שירות / לרכוש מוצרים.

מהו יועץ שיווקי?

אקביל זאת אלי: אני כיועץ עסקי פועל להכיר את העסק, להבין כיצד הוא עובד, מי הם האנשים שנמצאים מאחוריו ומי הם קהלי היעד שאליו בעל או בעלת העסק רוצים להגיע.

כל הנתונים הללו, יחד עם נתונים חשבונאיים, עוזרים לי להבין את מידת ההיעזרות שלנו בספקים, העלויות הנגזרות ממתן השירות או ייצור המוצרים וכיוצא בזה. את כל אלו אני משקלל לאסטרטגיה שמסייעת לעסקים להתייעל פיננסית ולשפר את התפעול הפנימי.

יועץ שיווקי משקלל אף הוא את הנתונים הקיימים, אך מתרגם אותם למעשים אקטיביים בדיגיטל לרבות: אתר אינטרנט, הקמת דף עסקי בפייסבוק, מציאת אפיקי קידום ממומנים רלוונטיים ויצירת תכנית עבודה כוללת.

יועץ שיווקי לעסק לא יבוא ו'ישליך' עליכם את האג'נדה שלו, והמטרה שלו היא להכיר אתכם ולהבין בעיקר מיהו קהל היעד היעד שלכם.

האם הדיגיטל באמת יכול לסייע לי?

אגיד זאת חד וברור – אין עסק אחד שלא יכול למצוא עזר בדיגיטל.

עסקים הבונים לעצמם אתר, יכולים לקדם את עצמם במנועי החיפוש דרך אפיקים ממומנים או אפיקים חלופיים המאפשרים לקבל נוכחות טבעית בתוצאות החיפוש של גוגל.

עסקים המקימים לעצמם דף עסקי בפייסבוק, יכולים להקים חשבון מודעות ממומנות וממנו לפרסם עצמם במודעות ממומנות הן בפייסבוק והן באינסטגרם.

כבר מזמן שהאינטרנט הפך למוצר צריכה בסיסי שמספק מידע רב, מעביר את זממנו ומאפשר קבלת מענה על כל שאלה, תהייה וקבלת שירות.

לא הייתם שם? לא הייתם כלל.

כמה זה עולה לי?

במסגרת הבדיקות שאני עורך עם לקוחותיי, מטרת היועץ השיווקי היא לספק תמונת מצב מקיפה על גובה ההוצאות שהקמפיינים יגבו, לצד שיעור גובה ההכנסות.

חשוב להבין במדויק כמה מרוויחים מכול מוצר הלכה למעשה. לא כמה נכנס, אלא מה שורת הרווח.

זה נכון לגבי ייעוץ עסקי, וזה נכון לגבי ייעוץ שיווקי. לאחר שבחרנו להשקיע את כספנו באפיקים ממומנים, וודאי שנרצה לדעת עם ההשקעה החזירה את עצמה.

התייעצו איתי

צריכים את הדחיפה הראשונה? אני מזמין אתכם לקבלת ייעוץ עסקי בגובה העיניים.

לפרטים נוספים, צרו עמי קשר טלפוני או השאירו פניה באתר.