כיצד קורס מנהל עסקים יוכל לתרום לכם?

רונן פנחסוב

מה זה קורס מנהל עסקים?

מרביתנו מכירים את צמד המילים מנהל עסקים, יותר מתוך הפריזמה של מתכונת אקדמית ללימודי תואר ראשון ושני.

תכניות הלימודים חובקות היבטים חשובים בנושאי כלכלה, היבטים ארגוניים בחברות ונושאים שנוגעים להצלחתו של כל עסק, קטן וגדול כאחד דוגמת שיווק ומכירות, ניהול ההון האנושי ועד לבקרת תקציבים, לוגיסטיקה ומערכות מידע.

היבטים קריטיים בניהול העסק

שלא תטעו, לטעמי ניהול עסקי נכון איננו מסתמך אך ורק על קורס, וישנם דברים רבים שלומדים פשוט תוך כדי תנועה.

אם אדגים זאת על הייעוץ העסקי שלי, הרי שאני מתנה אותו לרוב בעסק קיים, ואם לא, אז אך ורק כאשר ישנו רעיון או קונספט מסוים לקראת עסק חדש.

אך קורס מנהל עסקים בהחלט יכול לתת את הטון כאשר אנחנו נבקש לקבל את הרקע חשוב בניהול העסק שלנו מתוך הפריזמה החשבונאית והכלכלית.

אולי נולדתם מנהלים, ואולי נולדתם להקים עסק במו-ידיכם, אך לא כולם, ולמעשה אף אחד לא נולד עם יכולות חשבונאיות או עם היכרות אל מול מערכות המיסוי השונות.

למי יש זמן לקורס!?

אני בהחלט מבין את לחץ הזמן. אם לא מספיק בכך שהעסק שלנו מצריך מאתנו לא מעט שעות וזמינות עבור העובדים והצוותים, הרי שפינוי משבצת עבור קורס, היא בהחלט לא משימה קלה לביצוע.

כאן אני שמח לייעץ לכם לבחון את האפשרות לקורס מנהל עסקים אונליין. ישנן פלטפורמות שונות בהן ניתן להשתמש כדי לרכוש ידע רב במנהל עסקים וכל שכן בנושאים חשבונאיים וכלכליים שונים.

אני ממליץ על קורס האונליין, רק אם יש לכם את האפשרות לייצר לעצמכם משמעת עצמית כדי ללמוד ולהפנים את החומר הנלמד. אם אינכם מסוגלים לכך, אז הרי שאין מנוס מלימוד פרונטלי קלאסי.

מה לומדים במסגרת הקורס?

לימודי מנהל עסקים כשמם כן הם, והם כוללים נושאים רבים ומגוונים בניהול העסק לרבות: יצירת אסטרטגיה עסקית נכונה, המבנה הארגוני הבסיסי של כל עסק וחברה, כלכלה מיקרו, כלכלה מקרו, ניתוח מתחרים, יצירת סקר שוק, היבטי מיסוי, ניהול משא ומתן, חוזים, ניהול זמן נכון, טקטיקות ניהוליות, היבטים במכירה ושיטות מכירה, היבטים שיווקיים, ניהול ארגוני, אופי ודרכי קבלן החלטות, קריאת ויצירת דו"חות כספיים, הביטים חשבונאיים ועוד.