מקימים עסק חדש? צוותו אליכם את משרדו של רוא"ח אדגר אגייב

רונן פנחסוב

אנו יכולים לפנות ולשאול מנהל או מנהלת בכירה, ואנו יכולים לשוחח עם בעל או בעלת עסק קטן; כולם ככולם יענו בפה אחד כי מציאתו של רואה חשבון מיומן ומקצועי, היא איננה עניין של מה בכך.

כמנהלים ובעלי עסקים, אנו נתונים לאינספור חששות, מחשבות הטורדות את מנוחתנו ואתגרים יומיומיים. לצד אלו, הידיעה כי ההתנהלות החשבונאית והפיננסית שלנו הינה בידיים טובות, יכולה לסייע לכל אחד ואחת להתפנות אל ניהול העסק, לפתח אותו ולהביאו אל פסגות חדשות.

כחלק מתפקידי כיועץ עסקי, אני נוהג לבחון היטב את כל הנפשות הפועלות סביב בית העסק אותו אני מלווה. תמונת המצב שעולה נעה בין לקוחות הסומכים על רואה החשבון בעיניים עצומות, לבין לקוחות שפוגשים פעם אחר פעם בצורך לגשר על פערים בתשלומי המס, בתשלומים שאינם עומדים בקנה אחד עם תחזיות תקציביות ובעיקר בעוגמת נפש גדולה.

ההמלצה שלי

אנו יכולים לראות בענף החשבונאי כמחושב מאוד, אפילו קר במידה מסוימת; אולם בו-זמנית, כמעט ולא ניתן להפרידו מתוך הפן האישי. התקשורת שלכם אל מול רואה החשבון, היכולת שלכם לפנות בכל עת ובכל צרה (או נעדיף לכנותה אתגר), היא קריטית להצלחתו ושגשוגו של העסק. 

לרואה חשבון אדגר אגייב משרד היושב בפתח תקווה, ושמספק את שירותיו למגוון רחב של עסקים, החל מעסקים קטנים (המבוססים על פרילנסר), דרך עסקים בינוניים ועד לחברות, תאגידים, עמותות וארגונים.

אחד מן הרכיבים היותר מרשימים במשרדו, טמון בעובדה כי ההון האנושי איננו שמור רק מאחורי הקלעים. הוא ניצב בחזית והוא בקשר רציף עם כל לקוח ולקוחה.

להשקפת עולמו של רוא"ח אדגר אגייב, הפן האישי בשירות הוא רכיב חשוב אם לא אף קריטי בהצלחת המשותפת.

ידע זה כוח – לא עוד פתגם, כי אם דרך עבודה

כבעלי עסקים, לעתים כלל איננו רוצים או מעוניינים להידרש לעיסוקים חשבונאיים ופיננסיים כאלו ואחרים. 

יתרונו של משרד רואי החשבון של אדגר אגייב טמון בכך שלצד עבודתו השוטפת המסירה מכל לקוח ולקוחה את הדאגה והעיסוק התמידי בהנה"ח וראיית חשבון; המשרד דוגל בהקניית ידע חשוב ללקוחותיו.

איננו מוכרחים להשתמש בו, אולם עצם הבנתנו במונחים דוגמת תזרים מזומנים, דו"ח רווח והפסד ועד להיבטים מוחשיים יותר דוגמת התנהלות מול הבנקים (הנחשבים לגורם מאוד משמעותי עבור עסקים רבים), יש בה כדי לשנות את התנהלותנו השוטפת.

אצל אדגר אגייב, סיכוייו של עסק חדש להיסגר בשנה או השנתיים הראשונות לקיומו, פוחתים בלא פחות מאשר חמישים אחוזים.

התנהלות תקינה וידע אישי, סוללים את הדרך אל עבר פרקטיקה נכונה ושקולה הרבה יותר.

משרד שחוסך לכם בזמן

כדי להקל ולחסוך בזמן יקר עבור בעלי ובעלות עסקים, צוות המשרד שקד במרץ על ייסודם ופיתוחם של מערכים מקוונים המאפשרים לצרוך שירותי הנהלת חשבונות וראיית חשבון אונליין.

הדבר בא לידי ביטוי החל מפתיחתו של עסק ועד להכנתה של הצהרת הון או הכנת דו"ח שנתי.

בכל שאלה והתייעצות, מומלץ בחום לפנות למשרדו של רואה חשבון אדגר אגייב – https://cpa-ea.co.il/