סטודנטים יזמים? את הטיפ הבא אתם צריכים להכיר

רונן פנחסוב

סטודנטים יזמים? את הטיפ הבא אתם צריכים להכיר

מי שהרצון להקים עסק בוער בו, עשוי בהחלט להעיד על מחשבות בלתי פוסקת הרואות בלימודים האקדמיים כמעין מעצור ותו לא.

האם הלימודים האקדמיים עוצרים מבעדנו מלהתקדם או לא? על כך ניתן לתת דוגמאות לאינספור המחזקות את הסברה או שסותרות אותה. מה שבטוח הוא, כי ללימודים האקדמיים ישנו יתרון מובהק בשוק העבודה, וכי תואר ראשון ותארים מתקדמים, נתפשים על-ידי קולגות, ספקים, שותפים פוטנציאליים וכל שכן משקיעים – כמעין תו תקן המעיד היותנו אנשים איכותיים וברי סמכא.

אולם מה עלינו לעשות כאשר לימודי התואר הראשון או התואר המתקדם נוגדים את לוח הזמנים הצפוף הקיים למען שלביו הראשונים של בית העסק?

כל עצמאי ועצמאית יעידו על כך ששנותיו הראשונות של בית העסק, וכל שכן החודשים הראשונים, הם קריטיים למען יצירת נקודת פתיחה טובה ונכונה. 

כיצד משלבים את הלימודים עם יזמות?

ראשית כל אומר כי פגשתי ואפגוש בימי חיי בסטודנטים שנדמה כאילו והאנרגיה שבהם איננה פוסקת ולו לרגע אחד.

השילוב בין לימודים ליזמות עסקית והקמת עסק, הוא מאתגר אך לא בלתי אפשרי. ניתן בהחלט לומר כי סטודנט צעיר ורווק יוכל לנצח בגאון על השילוב שבין שני העולמות, ואילו הורה לילדים המשלב בין תואר אקדמי לבין מקצוע קיים ולבין יזמות עסקית, ימצא את עצמו עד מהרה מתזז בין משימות שונות.

במקרה השני, הרי שאמליץ מראש על לימודי ערב. ישנם מוסדות רבים המציעים לימודים הפונים באופן מוצהר אל בני 30 פלוס, קרי אנשים הנמצאים בשלבים מאתגרים יותר בחייהם המשלבים חיי משפחה ועבודה קיימת יחד עם לימודים.

לצד זאת, הרי שארצה גם להמליץ על חברת איזי גרייד שתוכל לסייע לכם רבות בצליחתו של הפרויקט הגדול מכול – העבודה האקדמית החותמת את סוף התואר, סמינריון במקרה של תואר ראשון, ותזה במקרה של תואר שני.

מהי איזי גרייד?

איזי גרייד היא חברה המתמחה בסיוע לסטודנטים בהכנת העבודות והמטלות האקדמיות.

החברה מציעה את שירותיה על סמך כותבים וכותבות מוכשרים, כולם ככולם בעלי רקע אקדמי רלוונטי.

באיזי גרייד תמצאו כותבים מוכשרים בעלי תואר ראשון בהצטיינות יתרה או בעלי תארים מתקדמים בלבד. 

ניתן לקבל את הסיוע בכתיבת העבודה האקדמית בכל שלב ושלב, החל מגיבוש שאלת המחקר ומקורות המחקר, דרך בניית הראיונות, התצפיות או הסקרים, ועד לכתיבת העבודה עצמה.

ניתן בהחלט להיעזר בשירותיה של החברה גם בעבור בנייתן של מצגות, דבר אשר מסייע רבות ליזמים בעת פגישותיהם עם משקיעים פוטנציאליים, שותפים ולקוחות.

האם ניתן להסתייע בשלב מסוים או בכל הכתיבה?

חשוב לציין כי ניתן לקבל שירות עבור כלל הכנת העבודה, אך למי שחפץ בסיוע באחד משלביה, וודאי שיוכל לקבל זאת מטעם המומחים של איזי גרייד.

מידע נוסף אודות החברה תוכלו למצוא להלן