עיצוב פנים מחודש למשרד – כיצד הוא ישפיע על העסק שלכם?

רונן פנחסוב

עיצוב פנים מחודש למשרד - כיצד הוא ישפיע על העסק שלכם?

התחושות שלנו בעסק והאווירה שבה אנחנו עובדים, מקרינה גם כלפי החוץ ומשפיעה על קהל הלקוחות הפוטנציאלי והקיים שלנו.

מחקרים רבים נערכו אודות מידת האפקטיביות של אווירה משרדית מיטיבה. אין זה מקרי שחברות הייטק משקיעות הון עתק בעיצוב פנים מרשים ובאבזור שמאפשר לעובדים להרגיש כמו מיליון דולר. התפוקה עולה, המוטיבציה נשמרת יציבה והדבר בא לידי ביטוי בשירות ובמכירה.

אווירה יוקרתית היא גאוות יחידה

העובדים שלכם רוצים להרגיש שייכים, הם רוצים להתגאות במקום שבו הם נמצאים.

כאשר אנחנו בוחרים להשקיע בעיצוב הפנים של המשרד שלנו, הרי שאנחנו מחזקים את הקשר שבין העובדים לבין מקום העבודה.

זהו רגש טבעי שטמון בכל אחד ואחת מאתנו. הרי כולנו נרצה להשוויץ במקום בו אנחנו עובדים. מקום עבודה יוקרתי ובעל רושם טוב, הוא סמל סטטוס שמאותת על האופן שבו יש לתפוס אותנו.

ארגונומיה

מעצבי פנים מקצועיים משקיעים את מרצם לא רק בבחירת פריטים אמנותיים או בריהוט, כי אם בהנדסת האנוש.

האופן שבו אנחנו חווים את המרחב שבמשרד טמון במלאכת המחשבת העמוקה שהושקעה על-ידי מעצבי הפנים אשר בדקו ומצאו את חלוקת החלל הנכונה.

כאשר סביבת העבודה נוחה ונעימה יותר לעובדים, הרי שגם אווירת העבודה והתפוקה יעלו.

רושם כלפי חוץ

בסופו של יום כולנו נשענים על רושם ראשוני.

אנו משוחחים עם אנשים שמעולם לא פגשנו קודם לכן בצורה ידידותית כיוון שהם נעמו לנו לעין, ואנחנו ניכנס לחנות שעשתה עלינו רושם ראשוני טוב בין אם דרך השילוט ובין אם דרך חלון הראווה.

אותו הדבר קורה עם לקוחות שפוגשים בנו לראשונה. אם כבר בחרנו לעצב את המשרד שלנו באופן ייחודי, הרי שחשוב לשלב תמונות של המשרד ברחבי הרשת, בין אם באתר העסק ובין אם בחשבונות של הרשתות החברתיות.

הרושם הנוצר אל מול הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים הוא עצום.

לקוח קיים וודאי שישמח לדעת כי הוא נמצא בידיים בטוחות ואחריות של משרד מוביל. לקוח פוטנציאלי וודאי שירצה להרגיש כך גם בעצמו.

השקעה שתחזיר את עצמה

ישנם מחקרים מרתקים שמראים כיצד אדם שהולך זקוף או מכריח את עצמו לחייך, משפיע ממש על האופן שבו הוא מרגיש. הוא 'עובד על המוח שלו', וזה עושה את העבודה מצוין.

אני אומר אותו הדבר לגבי עסקים; כאשר אנחנו משנים את האופן שבו אנחנו מתנהגים כלפי חוץ, הרי שאנחנו משפיעים כלפי פנים.

פעמים רבות בעלי ובעלות עסקים מתלבטים איתי אם אכן כדאי להשקיע בעיצוב הפנים של המשרד. ובכן, הכל עניין של תקציב ואם ישנה האפשרות. במידה והאפשרות קיימת, הרי שמדובר בצעד מצוין שבהחלט יצדיק את עצמו בהסתכלות לאחור.