פותחים חנות חדשה? כל הדרכים להגיע לתודעת הלקוחות

רונן פנחסוב

מחשבות טורדניות אצל בעלי עסקים

הכול כבר מוכן, השיפוצים הסתיימו, הסחורה הגיעה וריח של חדש מרחף באוויר; אין דבר מרגש יותר מתחילת הדרך של עצמאי או עצמאית כאשר החנות מוכנה ומזומנה לקבל לקוחות חדשים.

אך נשאלת תמיד השאלה המרכזית: כיצד צולחים את המבחן הראשוני? כיצד מביאים לקוחות חדשים שאינם למעשה יודעים על קיומה של החנות החדשה.

אם ננסה לומר זאת באופן חד וברור, הרי שאין כל מנוס מיצירת אימפקט מסוים, מהגעה מלאכותית ומאוד ניכרת של בית העסק שלנו אל התודעה של הלקוחות.

כיצד עושים זאת? בדיוק לשם כך יצרתי את המדריך הבא.

ברושורים

כן, אני לחלוטין מתכוון לברושורים.

מה שלעתים נתפס על-ידינו כארכאי או פג תוקף, הוא למעשה דרך השיווק היעילה והטובה ביותר.

ברושור שמעוצב היטב ומספק את כל היתרונות השיווקיים שקולעים לקהל היעד שלכם, בהחלט יכולים לעורר בו סקרנות ולעודד אותו לבוא.

הקפידו לשלב בברושורים הללו אפילו קוד קופון שמאפשר ליהנות מהנחות שונות. הנחות ומבצעים כפתיח חגיגי לפתיחתו של העסק, בהחלט יכולים להביא לכם לקוחות חדשים שגם יהפכו ללקוחות קבועים ונאמנים.

פתיח חגיגי

פתיח חגיגי אף הוא יכול לאפשר לכם ללכוד את תשומת לבם של עוברי האורח.

לצד השילוב של הברושורים, הקפידו לערוך פתיח מרהיב ויפהפה שישרה על הלקוחות שלכם את התחושה המדויקת כי יש כאן משהו אחר, משהו מושקע, משהו יוקרתי.

ניתן לעשות זאת באמצעות עיצובים חגיגיים ואלמנטים פרסומיים, וניתן גם למצוא את הפתרון הפשוט בדמות בלונים מעוצבים.

ניתן למצוא שפע של ספקים איכותיים, אך אני שמח להמליץ בחום על בלונים זה הכל – www.angryballoon.co.il חנות בלונים היושבת בפתח תקווה ומנוהלת על-ידי זוג אמני בלונים. שפע של עיצובים מקצועיים, מרהיבים ביופיים ומקוריים. 

תוכלו לעטר את החנות בבלונים, אך חשוב מכך – בקשו להזמין קשת בלונים ענקית שתוצב בכניסה לחנות.

היעזרו בקבוצות פייסבוק

הרשתות החברתיות יכולות גם הן להדהד בתודעה של הלקוחות שלכם.

כמעט שאין עיר ובה לא קיימת קבוצת פייסבוק עירונית, חיה ותוססת. קבוצות אלו המאופיינות בעשרות אלפי חברים, יכולות לספק חשיפה אדירה ומקומית, כזו שבדיוק תתאים לבית העסק שלכם.

ניתן גם שם לפרסם מעין באנר פרסומי בעלות סמלית אל מול מנהלי הקבוצה, ולהדגיש אלמנטים שיווקיים וכן מבצעים שווים שיכולים להביא לכם לקוחות סקרנים חדשים.