רעיונות למתנות ייחודיות לעובדים

רונן פנחסוב

רעיונות למתנות ייחודיות לעובדים

בחיפושנו אחר מתנה לעובדים, אין מדובר רק במעין 'מסורת' או דבר מה שאנו נדרשים לעשותו כחלק מהיותנו מעסיקים ומעסיקות; הרי שמדובר באמצעי חשוב לאין שיעור שביכולתו לחזק את הקשר של העובדים והעובדות עם בית העסק, להגביר את נאמנותם כלפיו וכלפי המטרות העסקיות, ולהתוות את הדרך אל עבר סביבת עבודה אישית יותר ומשפחתית הרבה יותר.

אדגים זאת על אתרי מתנות המספקים את שירותיהם עבור חברות. אתרים אלו, לוקחים מראש את תאריכי ימי ההולדת של העובדים, ושולחים את המתנות בשם החברה עבור העובדים בצורה אוטומטית לחלוטין. העובדים יודעים זאת? וודאי שלא, וגם אם כן, הם עדיין מקבלים את התחושה האישית – הנה הגיע יום הולדתם ומקום העבודה שלח להם מארז מתנה ועליו הקדשה אישית בדיוק במועד המדויק.

עם גישה שכזאת, הרי שחשבו מה יהא בדבר עובדים שיקבלו לידיהם מתנות מיוחדות הרבה יותר. ועד כמה תוכלו לקצור מכך את הפירות. כאן תוכלו לקבל מספר רעיונות נפלאים למתנה שתתאים לעובדים והעובדות.

מתנות לעובדות ליום האישה

יום האישה יכול להוות 'תירוץ' מושלם לרכישת מתנות עבור העובדות של המשרד.

ניתן בהחלט לקחת את היום הזה באופן דיי קליל ולרכוש מארזי מתנה שיגיעו עד לביתן של העובדות.

אם מדובר במספר עובדות מצומצם, או אם מדובר ברצון להעניק מתנה ייחודית לעובדות בדרכים בכירים דוגמת מנהלות של מחלקות שונות, הרי שתוכלו לשקול מתנה אף יותר יוקרתית, דוגמת תכשיט עם חריטה אישית.

לחריטה האישית תוכלו להוסיף את החוזקות של המנהלת, את ההוקרה של בית העסק. אך אמליץ שלא לשלב את בית העסק עצמו בחריטה. זהו עודנו תכשיט שנועד להילקח לשלל אירועים שונים ואף ליום יום. והתייעצות פרטנית אף יותר בנושא ההקדשה על החריטה, תוכלו לערוך עם הצורפת הבאה שעורכת תכשיטים נפלאים בחריטה אישית: https://www.cami.co.il/.

מתנות חווייתיות

מתנה חווייתית יכולה בהחלט להפוך אתכם לבית העסק הכי מדליק שיש. ותוכלו למצוא שפע של אפשרויות שיקנו עבור העובדת לא רק פריט כי אם חוויה וזיכרון נפלא מאירוע בלתי נשכח.

לדוגמה, צניחה חופשית לעובדת המצטיינת שהגיעה להישגים רבי רושם. או אם אתם פחות אוונגרדים ורוצים בכל זאת לרכוש מתנה ייחודית, הרי שניתן לבחון סיורים קולינריים או ביקור במכון ספא על חשבון העבודה.

מתנות שכאלו מוכרחות להיות מצוותות לצד כרטיס ברכה או הקדשה אישית אשר תהפוך את כל המתנה להרבה יותר שווה.

וזהו גם טיפ שעמו ארצה לסיים ולומר: המחשבה על המתנה המקורית והייחודית יכולה לעתים להיות מאתגרת למדי. ברגע שבו תוסיפו חריטה או הקדשה על גבי המתנה, הרי שהיא תהפוך לפריט רב ערך ומשמעותי הרבה יותר עבור כל עובד ועובדת.